9 maart 2009 - Franz Josef, Nieuw-Zeeland
Deze foto werd gemaakt op 9 maart 2009 in Franz Josef, Nieuw-Zeeland.
We hebben net jullie schitterende foto's gezien. Echt genieten van de natuur.....!!
Wij gaan weer ff verder met werken.
Nog veel vakantieplezier.
Groetjes de vriendinnetjes van de administratie Tim.